Deltid i Oslo eller på nett

Oppdatert: 22. jun. 2023

Hver torsdag kveld kjører vi vår deltidsskole i Oslo. Dette blir en kveld med lovsang og bønn, undervisning av Guds Ord og felleskap mellom elevene. Du kan gå Himmelpartner bibelskole DELTID mer enn ett år.

Sted:

Rolfs Wickstrøms vei 15

Kostnad:

kr. 550 ,- pr. mnd

Tid:

Torsdag kveld kl. 18.00 – 21:30

Deltids-elevene får tilbud om å delta på en zoom-samling, 1,5 time, en kveld annenhver uke . Der treffer man andre elever, lærere og frivillig stab på bibelskolen. Dette er en samling mange elever setter pris på, der vi i tillegg til å få litt Guds-ord, deler liv og ber for hverandre.

Bibellese - gruppe:

Som deltidselev får du tilbud om å være med i Bibel-lese-gruppen vår «Vi leser Bibelen sammen». Da leser du selv 2 kapitler i Bibelen hver dag også legges det ut en kommentar på Himmelpartner-appen som en av lærerne eller 2. klasse-elevene har skrevet. Alle elever som følger denne gruppen har også anledning til å legge ut refleksjoner rundt kapitlene som leses daglig.

Himmelpartner Bibelskole - Appen:

Du får tilgang til en app/elevside på nett der:

- alle linker til undervisningen legges ut

- der du kan melde med alle elever innenfor de gruppene du er med i

- hvor du kan lese og selv legge ut innlegg, knyttet opp mot livet med Jesus, på «Himmel-praten»

1 479 visninger

Siste innlegg